07.11 - 19:45

Як вирішувати конфлікти без крику: 5 лайфхаків для упевнених в собі


 

Як вирішувати конфлікти без крику: 5 лайфхаків для упевнених в собі

Недавно на Reddit з'явився цікавий запит від чоловіка, який, переходячи на нову роботу, переживав, що не зможе ефективно вести свою точку зору без застосування крику і скандалів. До цього він звик бути "тихоньою" і використовувати голосний прояв лише вдома, щоб звернути на себе увагу дружини та дітей.

У відповідь на його запит користувачі Reddit надали цінні поради, які допоможуть вирішувати конфлікти без надмірного емоційного напруження.

Перша порада полягає в тому, щоб просто просити співрозмовника повторити свої слова. Якщо в розмові виникають неправдиві звинувачення або недостовірна інформація, ви можете попросити особу переговорів повторити свої аргументи декілька разів. Це призводить до збентеження співрозмовника і варто відмітити, що ця стратегія дуже ефективна. В результаті людина розгубиться і не буде розуміти, що відбувається.

Друга порада - контролювати свої емоції. Важливо навчитися зберігати спокій та упевненість в собі, не дозволяючи іншим підточувати вашу впевненість. Розуміння ваших основних цінностей і переконань грає важливу роль у цьому процесі. Не дозволяйте оточуючим змусити вас засумніватися в своїх силах. Крім цього, ніколи не забувайте, що ви - особистість.

Третя порада навчає, як навчитися відмовляти. Часто в робочому оточенні або в повсякденному житті, люди намагаються перекласти зайві обов'язки на ваші плечі. Новачкам особливо важливо навчитися відмовляти вчасно та відстоювати свій час і ресурси. Ніяких криків, просте "ні". Ви нікому нічого не винні, і більшість цих людей нападають на вас просто тому, що знають, що ви здастеся.

Четверта порада - вивчайте аргументи і факти. Впевненість в собі базується на знаннях і обґрунтованих аргументах. Якщо ви добре підготовлені і відомі тему обговорення, ви зможете ефективніше вести діалог та донести свою думку.

П'ята порада - слухайте свого співрозмовника. Часто конфлікти виникають через непорозуміння і недостатню увагу до того, що говорить інший. Слухайте уважно і проявляйте інтерес до думки інших.

У підсумку, зазначимо, що вирішення конфліктів без крику і скандалів є можливим завдяки відповідним стратегіям та навичкам. Важливо бути упевненим в собі, контролювати свої емоції, вміти відмовляти, розуміти аргументи та слухати співрозмовника.

Ці п'ять лайфхаків можуть допомогти вам стати більш ефективними в комунікації та вирішуванні конфліктів, зберігаючи при цьому свою гідність і спокій.

Ключевые слова:
bigmir)net TOP 100 Яндекс.Метрика

При использовании информации в печатном или электронном виде ссылка на www.neboley.com.ua обязательна.
Интернет–издание не несет ответственность за достоверность информации, размещенной в разделах народной медицины. Предупреждаем, прежде чем воспользоваться рецептами нетрадиционной медицины обязательно посоветуйтесь с врачом.
За содержание рекламы ответственность несет рекламодатель.

Электронная почта портала: info@neboley.com.ua