|
|||||||||
|
|
||||||||
21.08 - 20:54
Як ми вибираємо модний одяг. Типи покупців![]() Вибір одягу тісно пов'язаний з нашими споживчими перевагами. Це те, наскільки позитивно ми оцінюємо потенційний об'єкт покупки і як плануємо його використовувати. Іншими словами, якщо річ подобається і ми знаємо для чого вона потрібна - то вона виявляється в числі потенційних покупок. Настрій піднімається, пульс частішає і ми несемо її на касу. Особливо це стосується вибору модного жіночого одягу. Адже вибрати звичне, добре знайоме здатні багато. А ось зважитися на нове, модне, незвичне - здатний не кожен. Найактивнішими послідовниками моди у всьому світі вважаються представники середнього класу. В Україні середній клас з'явився в середині 90-х, що і вважається періодом зародження основних споживачів. Йдеться про групу людей, яку об'єднує не стільки соціальний статус і рівень доходу, скільки спосіб життя і світогляд. Результати різних досліджень психологів підтверджують той факт, що українці схильні розширювати межі свого споживання (купувати в інших містах, країнах, континентах), ніж звертати увагу на новинки в звичних місцях. Мені досить часто доводиться чути від потенційних клієнтів запитання на кшталт - "Адже в нашому місті немає вибору, мало одягу. Тут неможливо красиво одягнутися. Ось в Європі ..." Це в черговий раз підтверджує гіпотезу, що українські споживачі більш схильні шукати щось нове в маловивчених місцях, ніж регулярно відвідувати вже відомі магазини і знаходити модні речі в новому асортименті. Мова йде не тільки про одяг, а й товари побутового призначення. І, якщо український споживач завжди намагається вийти за рамки існуючого асортименту, то у зарубіжних споживачів ситуація протилежна. Вони вважають за краще знаходити модні новинки в вивчених місцях. Причому саме для жителів західних країн характерно вибирати товар відповідно до особистих пріоритетами. І, якщо вони не знаходять товар, який в їхньому списку важливості був першим, то вони переходять до наступного по черзі. Таким чином виключаються хаотичні, спонтанні, необдумані покупки. Споживачі з українським менталітетом часто піддаються ситуації і здатні швидко змінювати рішення про покупку в процесі. Пішов за сірниками, купив будинок. Існує кілька типів середнього класу: ДІЛОВІ ЛЮДИ Основа середнього класу - підприємці, "білі комірці", топ-менеджери, керівники компаній. Як правило, це і чоловіки і жінки старше 32 років. При виборі одягу часто звертаються до думки подружжя або користуються послугами персональних стилістів. Жителі великих мегаполісів добре розбираються в брендах, марках, віддають перевагу одягу високої якості. Представники ділових людей з регіонів менш розбірливі в брендах, і просто купують максимально високу якість. Такі люди звертають увагу на склад тканини, люблять чіткі форми, вимогливі до того, щоб одяг ідеально "сиділа" на фігурі. Люблять замовляти індивідуальне пошиття у зарубіжних кравців. Вважають за краще мати дорогі штучні аксесуари - годинник, ручка, запонки. Взуття максимально зручна, тільки з натуральних матеріалів. Приділяють увагу дрібницям. ЯППІ Кар'єристи-професіонали з пріоритетом більше заробляти, досягати успіху в професійній діяльності, вести здоровий спосіб життя, займатися самоосвітою. З повагою ставляться до оточуючих, вимагаючи такого ставлення до себе. Цінують свій час, амбітні, прагматичні, стримані. Люблять догляд за зовнішністю, цікавляться модою, останніми тенденціями в техніці. Яппі активні споживачі нового, сучасного, вибирають престижні марки зі статусом. Одягаються стримано, але завжди з приставкою "дорого". Починається Фахівці нижчого рівня та менеджери з невеликою заробітною платою, які прагнуть пройти шлях "ділових". Часто використовують принцип наслідування, особисті зв'язки. Основна цінність - кар'єрний ріст, соціальне зростання, влада. Вважаючи за краще виглядати більш статусно і престижно, вибирають одяг, яка носить демонстративний характер. Як правило в діловому гардеробі мають кілька дорогих речей класичного стилю. У повсякденному житті вибирають одяг демократичних марок. Сибарита Молоді люди, які вже живуть самостійно, але знаходяться в пошуку професійної діяльності. Які не мають постійного місця роботи, не перебувають у шлюбі. На відміну від "золотої молоді" (спільне - молодість і відсутність роботи) мають значно менший дохід. Вибирають для себе незвичайні, що не зрозумілі для більшості речі або екзотичний спосіб стилізації. Уміють знаходити цікаві речі в самих бюджетних місцях. Із задоволенням досліджують і намагаються нове. Волелюбні особи середнього класу є представниками творчих професій, кваліфіковані професіонали, експерти. Це самі малопередбачувані споживачі, так як в своєму виборі орієнтуються на суб'єктивне сприйняття. Для них важливий дизайн речей, оригінальність, ніж приналежність до бренду і статус. Одязі особливого значення не надають, більше використовуючи окремі речі як елементи єдиного образу. І все йде до того, щоб отримати звичку відшукувати цікаві речі в добре відомих магазинах, вивчаючи новий асортимент. Повільно і з настроєм дослідника. Але головне те, що в Україні сьогодні можна красиво одягнутися. Питання вибору і стилізації.
Ключевые слова:
|
|||||||||
Читайте также:
Magnesiummangel: 5 Anzeichen für einen gefährlichen Verlust eines wichtigen MineralsMagnesium spielt für die Funktion unseres Körpers eine entscheidende Rolle, dennoch nehmen viele Menschen mit der Nahrung nicht genug von diesem Mineral auf Niedobór magnezu: 5 oznak niebezpiecznej utraty ważnego minerałuMagnez odgrywa kluczową rolę w funkcjonowaniu naszego organizmu, a mimo to wiele osób nie dostarcza organizmowi wystarczającej ilości tego minerału w diecie Полезные свойства меда, которые следует знать каждомуМед является одной из самых древних и ценных природных продукций, известных человечеству Przydatne właściwości miodu, które każdy powinien znaćMiód jest jednym z najstarszych i najcenniejszych produktów naturalnych znanych ludzkości Дефицит магния: 5 признаков опасной потери важного минералаМагний играет критическую роль в функционировании нашего организма, однако многие люди не получают достаточно этого минерала в своей диете |
|||||||||
|