"ІНТИМНЕ ЗДОРОВ'Я"
27-29 квітня 2007 р.
Київський Палац спорту
Організатор: ЗАТ "КИЇВСЬКИЙ ПАЛАЦ СПОРТУ"
ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ:
• ознайомлення професійної аудиторії із сучасним устаткуванням та інструментарієм в галузях сексології, андрології, гінекології, урології;
• представлення спеціалістам, торгівельним компаніям, а також широкій аудиторії відвідувачів розробок фармацевтичних компаній та інших виробників в сфері запобігання та лікування статевих захворювань та ВІЛ, засобів гігієни та контрацепції,
збереження та відновлення репродуктивної функції чоловіка та жінки, укріплення здоров’я матері та дитини, профілактики нестачі вітамінів та мікронутрієнтів, тощо;
• ознайомлення із роботою медичних центрів та профілактичних установ, що спеціалізуються на проблемах сексології, андрології, гінекології, урології, репродукції та плануванні сім’ї, їх досягненнями та методиками лікування;
• пропаганда здорового способу життя, підвищення сексуального здоров’я та культури суспільства, формування позитивного відношення до людської сексуальності;
• демонстрація продукції для гармонізації та урізноманітнення інтимних стосунків;
• представлення послуг салонів краси, студій пірсингу та татуажу, які спрямовані на створення естетичного та сексуально привабливого образу;
• пропаганда терпимості по відношенню до вибору кожної людини у своєму сексуальному визначенні;
• надання інформації щодо роботи громадських організацій, фондів, які займаються питаннями охорони репродуктивного та сексуального здоров’я, тощо.
КОНЦЕПЦІЯ:
Виставка є унікальною подією та єдиним в нашій країні професійним та публічним заходом, присвяченим питанням сексуального та репродуктивного здоров’я людини, а також темі сексуальної культури та виховання в нашому суспільстві.
Виставка об’єднує три напрями. "Медична лінія" та лінія "Репродуктивне здоров’я, материнство" представляє експозицію зорієнтовану в першу чергу на професіоналів. Водночас представники компаній-виробників отримають змогу звернути увагу широкої аудиторії на свою продукцію, донести до кожного відвідувача інформацію про переваги свого виробу, його дію, ефективність. Таким чином, участь у виставці сприятиме, в тому числі, формуванню лояльності та створенню позитивного іміджу компанії, довіри до компанії, яка спілкується безпосередньо із споживачем.
Для залучення спеціалістів до участі та відвідування виставки Організатори при підтримці МОЗ України планують проведення в рамках заходу наукової конференції, присвяченої темі сексуального здоров’я.
"Інтимна лінія" привабить пересічних громадян експозицією товарів для урізноманітнення та гармонізації сексуального життя. Професійна частина "Інтимної лінії" об’єднує представників торгових фірм, салонів краси, студій масажу та шоу-бізнесу.
"ІНТИМНЕ ЗДОРОВ’Я" – це не лише медичний, але й соціальний та культурний проект. В соціальному плані виставка піднімає важливі для українського суспільства проблеми сексуального виховання та культури, репродуктивного та сексуального здоров’я нації, катастрофічності стану захворюваності на ІПСШ та СНІД, порушення сексуальних прав громадян, відсутності державних програм з укріплення сексуального здоров’я громадян, захисту сексуальних прав громадян. З метою приваблення уваги громадськості до цих та інших питань Оргкомітет виставки в рамках заходу проводить Круглий стіл – прес-конференцію, що має попередню назву "Сексуальне здоров’я та культура в Україні", за участю представників медичних, наукових кіл, громадських організацій, урядових структур, діячів культури, сексуальних меншостей, тощо.
Проведення культурних акцій та шоу програми – є невід’ємною частиною виставки. Пілотною назвою для об’єднання цих заходів є "Еротика як мистецтво".
НАШІ УЧАСНИКИ:
• виробники: фармакологічних препаратів /гормональних, біологічно активних добавок, імуномодуляторів, антибіотиків, препаратів для лікування ІПСШ та СНІДу, контрацептивів, вітамінів, фітопрепаратів, тощо; гінекологічного та урологічного обладнання, устроїв для використання в сексології та андрології;
• торгівельні фірми, імпортери фармакологічних препаратів, гінекологічного та урологічного обладнання, устроїв для використання в сексології та андрології;
• медичні центри (ендокринологія), оздоровчі центри, санаторні заклади, що спеціалізуються на лікуванні уро-гінекологічних проблем, сексуальних розладів, гормональних порушень, приватні клініки, кабінети планування сім’ї, пологові будинки, жіночі консультації;
• виробники та дистриб’ютори товарів для матері та дитини;
• виробники та дистриб’ютори продукції інтимного призначення, іграшок, аксесуарів, інтимних прикрас, сувенірів, масажних масел, тощо; • виробники та дистриб’ютори продукції для еротичної індустрії та шоу-бізнесу;
• салони краси, студії масажу, татуажу та інші організації індустрії краси;
• фонди, благодійні організації, що працюють у сфері захисту здоров’я матері та дитини, боротьби із СНІДом, інші громадські організації, курси для вагітних жінок, жіночі клуби;
• видавництва, що спеціалізуються на випуску медичних, наукових, соціальних, розважальних та еротичних видань та літератури.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:
• виробники, фірми оптової та роздрібної торгівля (аптеки), науково-дослідні заклади;
• медичні та оздоровчі центри, санаторні заклади, що спеціалізуються на лікуванні уро-гінекологічних захворювань, сексуальних розладів, тощо; приватні клініки, кабінети планування сім’ї, пологові будинки, жіночі консультації, тощо;
• лікарі андрологи, сексопатологи, ендокринологи, гінекологи, урологи, акушери, спеціалісти з сімейної психології, сімейні лікарі, тощо;
• громадські організації, які працюють у сфері охорони здоров’я, захисту прав людини, займаються гендерними питаннями, тощо, курси для вагітних жінок, жіночі клуби;
• дистриб’ютори (в тому числі секс-шопи) та виробники еротичної продукції, інтимних іграшок та косметики, нижньої білизни, взуття та одягу для шоу та танців;
• клініки та салони краси, спеціалісти татуажу та пірсингу, модельєри, дизайнери, стилісти, художники, представники шоу бізнесу, тощо;
• пересічні відвідувачі, жителі та гості Києва. Молоді люди, сімейні пари, особи, що цікавляться питаннями здоров’я, тощо.
РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ:
• Реклама на радіо.
• Реклама в газетах та журналах: медичні, суспільно-політичні видання, спеціалізовані виставкові видання.
• Зовнішня реклама:
- реклама в метро;
- реклама в маршрутних таксі;
- реклама на афішних тумбах.
• Direct-mail (розсилка запрошень – 15 000 шт.)
• Роздача флаєрів в місті
• Рекламна компанія в Інтернеті
- робота власного сайту: www.spalace.com.ua/intim, загальні інформаційні, медичні, виставкові сайти.
• Робота на профільних виставках/конференціях.
• Проведення конференції-круглого столу.
ОФІЦІЙНИЙ КАТАЛОГ ВИСТАВКИ
Каталог виставки видається тиражем 5 000 екземплярів та розповсюджується серед відвідувачів під час реєстрації, а також здійснюється його цільова розсилка (торгівельні фірми, медичні центри, салони краси, тощо).
Ключевые слова: